Alla inlägg den 29 april 2009

Av Koklara - 29 april 2009 15:09

Yes! Nu har jag vaknat till liv igen känns det som. Fast jag har ägnat större delen av dagen åt att försöka deklarera med e-legitimation (utan att lyckas), så känns det ändå som en bra dag! Det funkar inte med e-legitimation på min jobbdator eftersom det slår ut vårt system för e-recept. Därför får jag använda barnens dator och jag måste faktiskt ge Erik rätt, den är HOPPLÖS, den bara fastnar hela tiden. Men nu verkar det som om det kommer att lyckas så småningom så då får det vara bra för idag. Än är det inte 4 maj...

Igår var jag i lagårn för första gången på en vecka!! Känns konstigt att vara borta så länge. Men det är ju bra att de klarar sig så bra utan mig! En bra sak med att vara borta en vecka var att jag fick ett bra perspektiv på 723, en kviga som fick en fraktur just innan jag åkte in för behandling. Det var väldigt högt upp på skulderbladet och hon var så pigg och glad, och duktig på att hoppa på tre ben så jag tyckte vi kunde ge henne en chans. Hon har fått gå ensam i en box med gummimattor. Om hon inte blev bättre på en vecka så skulle vi nödslakta henne. Men hon är märkbart bättre, nu stödjer hon på benet när hon står stilla, men hoppar smidigt på tre ben fortfarande. Jag tror faktiskt hon kommer att klara det!

Häromdagen tänkte jag på allvar ringa och säga att jag inte vill ha den sista dosen taxotere, jag orkar inte mer nu. Men nu när jag börjar känna livsandarna återvända så tror jag nog att jag ska klara den sista omgången också. Det är ju sista gången!


Ovido - Quiz & Flashcards