Alla inlägg den 20 april 2009

Av Koklara - 20 april 2009 14:33

Ja, den är ju inte avklarad ännu, det har inte slagit till ännu och jag har ju två dryga veckor framför mig. men ändå.. nästa gång är den sista. Nästan så att jag ska ha med mig lite blommor till "min" gulliga sköterska då.

Sedan blir det strålning förmodligen med början ca fyra veckor efter den sista cyton. Jag får snart en kallelse. Då kommer jag förmodligen att vara sjukskriven till hälften, men hälften av 65% är ju inte så mycket så det ska jag väl orka med. Semester ska man ju ha också. Och jag har blivit lovad att jag inte behöver börja med helgjourer förrän i september.

Åsa och jag pratade om att syskonveckan får bli v 33, i Beddinge. Är det sista veckan på sommarlovet? Och Åsa ska höra sig för om tennisskola åt oss allihop, som en grupp. Det tycker jag låter kul. Erik och Johan har lite tennis i skolan. Skolan började med ett samarbete med tennisklubben här när skolan växte ur sporthallen nu när de tog in sexorna också och fick så mycket elever. Så då avbokar jag stugan v 31, det funkar ju inte. Och Gotland blir för dyrt och är för sent nu i vilket fall. Och så satsar vi på kanotpaddling nästa år??

Nu inträffade just en katastrof! Erik kom hem med moppen och då måste han ta av sig insatserna till magnetslingan från hörapparaterna för de får inte plats under hjälmen. Och så lade han dem i fickan på sin tröja som fladdrar i vinden - och nu är den ena BORTA! Så nu måste vi ut och gå hela vägen, Hurra, jag som tänkte vila nu. Håll tummarna att vi hittar den, det där är dyra grejer och som han inte kan vara utan!


Ovido - Quiz & Flashcards