Alla inlägg den 14 april 2009

Av Koklara - 14 april 2009 13:30

Idag har jag jobbat litegrann, ett halvtidsbesök i kalvprojektet. Inte alls särskilt jobbigt, men jag märker att jag inte är helt i form. Jag känner mig inte riktigt "med", det känns som om jag pratar bakom en plexiglasskiva och allt jag säger blir lite halvkorkat..

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig till den 16:e. Jag ska ju hålla en föreläsning först på morgonen den dagen, allt på en gång... Jag gjorde i ordning en powerpoint-framställning förra gången jag hade en må-bra-vecka. Nu tog jag fram den för att börja förbereda mig. Och upptäcker att jag tycker den verkar helkass. Jag sitter här och stirrar dumt på bilderna och kan inte se någon röd tråd och kan inte förstå vad jag har tänkt mig att jag ska säga.... Ruggigt. Är jag dum i huvudet nu eller då? Eller både och?? Och hur ska det då bli på torsdag? Det börjar kännas som om jag har tagit mig vatten över huvudet, men nu är det så dags...  Håll tummarna!

Ovido - Quiz & Flashcards