Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

okej

Av Koklara - 6 mars 2010 13:20

Ja, jag kan ju inte bara gnälla. Visserligen är jag trött idag för jag har jouren och den obligatoriska kolikhästen ringde såklart klockan elva på kvällen och bodde 8 mil bort. Där rök den nattsömnen. Men eftersom det var så väldigt synd om mig inatt och hästen dessutom repade sig och ingen ringde i morse så känner jag mig nöjd nu. Jag har haft en lugn förmiddag och sovit en stund och läst nya boken om damernas detektivbyrå. Jag blir alltid på så gott humör av de böckerna. Nu ska jag ut en sväng på skidorna i det underbart soliga vintervädret. För en gångs skull tror jag inte ens att spåren har snöat igen sedan igår!


Det börjar röra på sig lite med nya jobbet. Äntligen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Koklara - 15 juni 2010 19:44


     Nu är jag ägare till en halv häst och det blir nog roligare än vad jag har trott, jag gillar den lilla som är dotterdotterdotter till Yora och har precis samma blick. Nu ska vi bekanta oss och det lär ta ett tag. Jag känner mig inte helt bek...

Av Koklara - 14 maj 2010 09:34

Kläm, tjejer, kläm! Jag är helt övertygad om att de flesta brösttumörer är självupptäckta. ...

Av Koklara - 11 maj 2010 11:39

Hade tänkt att jag skulle ägna den här dagen åt att jubla över att jag är frisk igen. Men jag tänker mest på dem som inte fick uppleva den. Erica/lilltån som fick sin sista (trodde vi) behandling samtidigt som jag. Petra. De fattas nu när jag skriver...

Av Koklara - 11 maj 2010 08:03

Idag för ett år sedan fick jag min sista cellgiftsbehandling. Det känns otroligt länge sedan. Nu är jag återigen mitt i livet, allt går i rasande fart och inget hinner jag av det jag borde. Det hade jag faktiskt aldrig kunnat tro, att det skulle gå a...

Av Koklara - 13 april 2010 18:47

Idag har jag varit på läkarbesök. Jag trodde det var någon sorts summering efter mammografin jag var på häromveckan men så var det inte alls. Jag skulle inte ens ha varit på den för det var en rutinmammografi och jag ska gå på en mer omfattande (med ...

Ovido - Quiz & Flashcards