Direktlänk till inlägg 24 april 2009

strålande dag..

Av Koklara - 24 april 2009 13:37

Det kan inte bli bättre. En strålande försommardag redan i april. Snart färdigsått. Gräset växer och fölen föds. Vad gör då den här otacksamma tanten? Gläds hon åt naturens uppvaknande? Ligger hon i solen och njuter av att få vara ledig och lat?? Öhhh. Hon tar två Panodil mot värken i benen, ligger förvisso i solen, på studsmattan, men ligger där och är otacksam och hatar sig själv som inget vill och som aldrig mer kommer att orka nånting alls...

Tänk, för bara två veckor sedan var Örjan här och vi stod vid studsmattan och gladdes åt Gose-Lova som höll show. Såklart, det kommer bättre tider igen, jag vet...

 

Erik har åkt moppe till skolan idag. Hoppas allt går bra. Orolig blir man ju när man är mamma, han hör kanske inte trafiken bakifrån när hörapparaterna är i kläm under hjälmen.. Men kul också att han kan ge sig ut i ”stora världen” på egen hand äntligen. Han kom fram OK i alla fall, skickade ett SMS, det var ju gulligt av honom.

 
 
Ingen bild

Erica/Lilltån

26 april 2009 23:13

Det där med att känna sig otacksam och hatfull, det får man när man mår dåligt!
Det är mer än okej vännen!
Ja, det kommer bättre tider, men man måste få vara lite sur och låta allt få pysa ut mellan varven! Ut med de dumma känslorna bara så att de bra känslorna kan få komma fram igen!
Och du är ingen tant! :)

Kram Erica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Koklara - 15 juni 2010 19:44


     Nu är jag ägare till en halv häst och det blir nog roligare än vad jag har trott, jag gillar den lilla som är dotterdotterdotter till Yora och har precis samma blick. Nu ska vi bekanta oss och det lär ta ett tag. Jag känner mig inte helt bek...

Av Koklara - 14 maj 2010 09:34

Kläm, tjejer, kläm! Jag är helt övertygad om att de flesta brösttumörer är självupptäckta. ...

Av Koklara - 11 maj 2010 11:39

Hade tänkt att jag skulle ägna den här dagen åt att jubla över att jag är frisk igen. Men jag tänker mest på dem som inte fick uppleva den. Erica/lilltån som fick sin sista (trodde vi) behandling samtidigt som jag. Petra. De fattas nu när jag skriver...

Av Koklara - 11 maj 2010 08:03

Idag för ett år sedan fick jag min sista cellgiftsbehandling. Det känns otroligt länge sedan. Nu är jag återigen mitt i livet, allt går i rasande fart och inget hinner jag av det jag borde. Det hade jag faktiskt aldrig kunnat tro, att det skulle gå a...

Av Koklara - 13 april 2010 18:47

Idag har jag varit på läkarbesök. Jag trodde det var någon sorts summering efter mammografin jag var på häromveckan men så var det inte alls. Jag skulle inte ens ha varit på den för det var en rutinmammografi och jag ska gå på en mer omfattande (med ...

Ovido - Quiz & Flashcards