Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Social kompetens

Av Koklara - 26 mars 2009 10:29

Jag mår bra! Jag går med spänst i steget och Njuter av att känna mig så normal! Frisk och superstark!

Idag på morgonen har jag avhornat de senaste kalvarna. Medan de somnade gick jag ett varv i lagårn med gödselskrapan. Det är så mysigt att gå där när korna vilar, rofyllt. Sedan medan jag väntade på att bedövningen skulle ta så skulle jag ta fram förlängningskabeln men den var såklart försvunnen. Vi har tre, en i lagårn, en på logen och en i maskinhallen. För att man ska slippa leta... Jag fick gå hela varvet, den på logen var upptagen till pumpen som tömmer elevatorgropen på smältvatten. I maskinhallen hittade jag den som ska vara där så den är numera i lagårn...

 
 
Ingen bild

lady-in-wig

26 mars 2009 13:32

Vad skönt att du mår så bra. Det ger mig hopp inför nästa vecka.
Jag tycker du ska följa med din pojke till skolan. Vi mammor känner ofta in en situation och jag tror du får en bra bild av vad det kan handla om. Sen är det kanske inte lätt för dem att orka när vi är sjuka?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Koklara - 15 juni 2010 19:44


     Nu är jag ägare till en halv häst och det blir nog roligare än vad jag har trott, jag gillar den lilla som är dotterdotterdotter till Yora och har precis samma blick. Nu ska vi bekanta oss och det lär ta ett tag. Jag känner mig inte helt bek...

Av Koklara - 14 maj 2010 09:34

Kläm, tjejer, kläm! Jag är helt övertygad om att de flesta brösttumörer är självupptäckta. ...

Av Koklara - 11 maj 2010 11:39

Hade tänkt att jag skulle ägna den här dagen åt att jubla över att jag är frisk igen. Men jag tänker mest på dem som inte fick uppleva den. Erica/lilltån som fick sin sista (trodde vi) behandling samtidigt som jag. Petra. De fattas nu när jag skriver...

Av Koklara - 11 maj 2010 08:03

Idag för ett år sedan fick jag min sista cellgiftsbehandling. Det känns otroligt länge sedan. Nu är jag återigen mitt i livet, allt går i rasande fart och inget hinner jag av det jag borde. Det hade jag faktiskt aldrig kunnat tro, att det skulle gå a...

Av Koklara - 13 april 2010 18:47

Idag har jag varit på läkarbesök. Jag trodde det var någon sorts summering efter mammografin jag var på häromveckan men så var det inte alls. Jag skulle inte ens ha varit på den för det var en rutinmammografi och jag ska gå på en mer omfattande (med ...

Ovido - Quiz & Flashcards