Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Koklara - 12 mars 2009 09:27

De första dagarna gick ju bra men nu börjar det bli riktigt jobbigt med smärtan i ben och fötter. Jag går en sväng barfota i snön när fötterna blir för ömma, det lindrar en stund. Men nu är jag också så darrig och svag att jag bara orkar ligga ner men det går ju inte för då gör benen så ont.. Sköterskan tyckte att jag fick en väldigt hög dos (men du är ju stor, sa hon...). Blir det outhärdligt så sänker vi dosen till nästa gång sa hon. Det lät ju bra då men hjälper ju inte mycket nu har jag kommit på. Fast det kanske bara är som värst några dagar?  Nu ska jag ta med mig några Alvedon och en liter vatten till sängen. Händerna är fortfarande OK i alla fall.

________________________________________________________________

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards