Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Koklara - 11 mars 2009 10:13

Fortfarande mår jag bra! Det är så himla skönt att man inte verkar bli lika såsig i huvudet av det här giftet. Jag sover bra också, fast temperaturregleringen verkar ha spårat ur. Jag får ha två kuddar och vända på dem tills båda är genomvåta för att jag svettas så mkt på skalpen! (Ska beställa örngotten jag har fått tips om på 2Bsleeping) Nästa gång jag vaknar fryser jag. Men sånt är uthärdligt. I morse var fötterna alldeles svullna röda varma och torra men jag gick barfota en stund i snön och när jag hade torkat och smörjt var de helt normala igen. Mest bekymrad är jag över tänderna, käken spänner och hela tandraden känns helt bedövad. Inte kan man väl tappa dem?

Nu ska jag sova en stund så jag orkar med eftermiddagen. Ska hämta Johan vid lunch, han ska träffa psykologen efter utredningen och jag ska bara vänta i foajén där i en timme (Åsa - vill du ringa och berätta om lilla Irma(?) så är det en bra tid 13 -14). Sedan ska jag vara i lagårn och ge kalvarna mjölk för Janne och Göran är bjudna på ishockeymatch ikväll.

________________________________________________________________

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards