Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Koklara - 11 juli 2009 14:13

Jag är så glad att jag har en syster. Och bröder. Längtar efter Gotlandsveckan. Jag vet inte hur det blev så tokigt egentligen, men vi hyrde en stuga där Åsa och Agnes övernattade och det blev överraskande lyckat. En lugn och mysig sommarkväll att minnas.

Och besöket hos Lilla My blev också bra, fölungen har blivit så stor redan och är tam och jättefin.

I går eftermiddag gjorde jag i ordning en ny hage åt korna och de har ätit och ätit så det är härligt att se. Men trist att se dem streta hemåt i regnet och leran - nu räcker det faktiskt mer än väl med regn! Stackars Janne är ute i ösregnet och motar kor och här sitter jag vid min dator...


Det växte rikligt med streptokocker på 639 så nu får hon en kur penicillin, men hon har inte riktigt svarat på det ännu. Lite oroande, kanske är det fler bakterier inblandade?

Ovido - Quiz & Flashcards