Alla inlägg den 27 september 2009

Av Koklara - 27 september 2009 15:25

Sista fina dagen innan regnen kommer? Göran kör in halmen under tak och jag ska mjölka. Johan och jag har varit i skogen och plockat trattkantareller. Tyvärr fanns det inte så många, jag tror att vildsvinen har ätit upp dem för det var massor med bök. Vi hade trevligt ändå och pratade om viktiga saker som Gud och Big Bang och sånt. Och det räckte till en svamppaj.

Konferensen i Stockholm var allt värd att åka på. De hade satsat generöst på oss - vad sägs om Triple & Touch som underhållare till middagen?! De är ju jätteproffsiga på sånt och det var superbra, dessutom så verkade det som om de själva hade roligt, vilket ju är fantastiskt med tanke på att de gör sånt varje vecka förmodligen. Jag blev plötsligt så lycklig över att få vara frisk igen och få sitta där bland alla glada människor att jag nästan började lipa. Tänkte på alla mina forumsystrar och önskade att de hade fått dela upplevelsen med mig.

Men vår organisation går igenom stora förändringar nu och ingen vet hur det kommer att bli.


Nu har jag fått ett konkret projekt till nästa sommar - inte bara "skulle vilja paddla med killarna" - nej, nu vet jag hur det ska gå till och det ska vara havskajak i Sankt Anna skärgård. Det ni - något att se fram emot!

Ovido - Quiz & Flashcards