Direktlänk till inlägg 29 november 2009

tapeter

Av Koklara - 29 november 2009 16:15

Det blev jättebra med det syrenlila och ogräset! Om jag bara hittar kameran så ska jag lägga in en bild sen kan de slänga sig i väggen alla som har inredningsbloggar! Jag har varit inredare idag också och hängt upp julgardiner och tagit fram adventsljusstaken. Är det någon som begriper varför de aldrig lyser när man tar fram dem? Den fungerade ju när jag packade ihop den. Vad gör de där i garderoben på sommaren egentligen?


I morgon är det jag som vaxar tuppkammen och tar på lösbröstet, sedan bär det iväg på anställningsintervju. Spännande!


Ja, här går jag och funderar på att köpa häst och på att börja med nya spännande arbetsuppgifter. Medan Lilltån sitter förlamad i en rullstol och inte ens orkar starta sin dator. Och Vera. Hennes familj får försöka uthärda julen utan sin mamma. Dendär cancern är så fruktansvärt grym och orättvis. Men vad kan vi göra mer än att leva vidare, vara tacksamma, ta vara på varandra och det goda som ändå finns därute ibland.

 
 
Ingen bild

mor

29 november 2009 17:48

Älskling, gissa vem som kommer att hålla tummarna i morgon!
Men jag är så ledsen och orolig för den tappra och kloka lilla Lilltån (jag tänker mig henne som liten och späd, men det är hon kanske inte alls!)
Kramar från mamman som tänker på dig hela tiden

 
Ingen bild

Anita

30 november 2009 20:02

Så spännande med ditt eventuella nya jobb... Du vet att jag tycker att du skulle passa utmärkt till det!

 
Ingen bild

Fia

30 november 2009 20:40

Blir så ledsen när jag läser om de andra tjejerna på forumet. Har inte varit inne där på längre.
Härligt att du mår bra, hoppas intervjun gick bra. Kram Fia/vintersolsken

 
Ingen bild

far

4 december 2009 11:10

Vad är det för jobb dusöker? Hur gick det?
Jag kommer till Björsäter med bussen fre den 18:e 17.14
Stannar till söndag 14.30 Åker ni ner till Örjan på julen?
I så fall tar jag inte med julklappar. Meddela mig på något sätt så jag vet om du fått detta. /far

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Koklara - 15 juni 2010 19:44


     Nu är jag ägare till en halv häst och det blir nog roligare än vad jag har trott, jag gillar den lilla som är dotterdotterdotter till Yora och har precis samma blick. Nu ska vi bekanta oss och det lär ta ett tag. Jag känner mig inte helt bek...

Av Koklara - 14 maj 2010 09:34

Kläm, tjejer, kläm! Jag är helt övertygad om att de flesta brösttumörer är självupptäckta. ...

Av Koklara - 11 maj 2010 11:39

Hade tänkt att jag skulle ägna den här dagen åt att jubla över att jag är frisk igen. Men jag tänker mest på dem som inte fick uppleva den. Erica/lilltån som fick sin sista (trodde vi) behandling samtidigt som jag. Petra. De fattas nu när jag skriver...

Av Koklara - 11 maj 2010 08:03

Idag för ett år sedan fick jag min sista cellgiftsbehandling. Det känns otroligt länge sedan. Nu är jag återigen mitt i livet, allt går i rasande fart och inget hinner jag av det jag borde. Det hade jag faktiskt aldrig kunnat tro, att det skulle gå a...

Av Koklara - 13 april 2010 18:47

Idag har jag varit på läkarbesök. Jag trodde det var någon sorts summering efter mammografin jag var på häromveckan men så var det inte alls. Jag skulle inte ens ha varit på den för det var en rutinmammografi och jag ska gå på en mer omfattande (med ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards