Alla inlägg den 29 november 2009

Av Koklara - 29 november 2009 16:15

Det blev jättebra med det syrenlila och ogräset! Om jag bara hittar kameran så ska jag lägga in en bild sen kan de slänga sig i väggen alla som har inredningsbloggar! Jag har varit inredare idag också och hängt upp julgardiner och tagit fram adventsljusstaken. Är det någon som begriper varför de aldrig lyser när man tar fram dem? Den fungerade ju när jag packade ihop den. Vad gör de där i garderoben på sommaren egentligen?


I morgon är det jag som vaxar tuppkammen och tar på lösbröstet, sedan bär det iväg på anställningsintervju. Spännande!


Ja, här går jag och funderar på att köpa häst och på att börja med nya spännande arbetsuppgifter. Medan Lilltån sitter förlamad i en rullstol och inte ens orkar starta sin dator. Och Vera. Hennes familj får försöka uthärda julen utan sin mamma. Dendär cancern är så fruktansvärt grym och orättvis. Men vad kan vi göra mer än att leva vidare, vara tacksamma, ta vara på varandra och det goda som ändå finns därute ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards