Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Koklara - 1 oktober 2009 09:31

Nu sitter jag på kontoret på jobbet och det ösregnar. Efter mkt strul har jag fått igång telefonsvararen! Nu måste jag strax ge mig iväg, det är en tjur som ev har brutit benet, hästar som ska vaccineras och EHEC-prover som ska tas. Lagom mycket jobb om inget extra inträffar...


Det är trist att vi ännu inte har hunnit få hem alla kvigor från olika hagar, nu är hösten verkligen här. Det har varit så fina dagar så det har inte känts så bråttom, och så nu plötsligt märker man att det borde varit gjort för längesedan. Fast allt annat skulle ju också göras. Nu är i alla fall allt höstsått och halmen är under tak. Och tänk att det fungerar att köra fyrkantsbal i CombiMastervagnen!!! Det är toppen, nu får korna ett jättefint foder.


Jag är fortfarande matt efter gårdagen, då visade jag vårt dataprogram för två veterinärer som var utsända från Den Stora Organisationen för att bedöma det. Vet inte vad de tyckte men jag tror nog att det positiva övervägde. Spännande ska det bli att se vad som händer nu...

Ovido - Quiz & Flashcards