Alla inlägg den 3 april 2010

Av Koklara - 3 april 2010 13:52

En underbar dag. Jag tvingade hela familjen att äta påsklunch ute i skogen, på ett soligt utsiktsställe. De var gnälliga först och tyckte det var besvärligt men det gick fort över när vi väl hade parkerat oss i den vackra sluttningen bland blommande blåsippor. Det är mycket godare att äta ute i skogen och vi hade massor av mat och bekvämt är det att bara slänga äggskalen i mossan. Solen riktigt värmde och det var en stund att minnas.


Jag har fortfarande träningsvärk efter den jobbiga livmodersomvridningen häromdagen när vi först fick rulla kon fem gånger och sedan var det tvillingar som var ihoptrasslade dessutom. Men nöjd blir jag ju att jag klarar sånt numera. Känner mig fysiskt nästan helt återställd, det är bara de värkande fötterna som påminner mig.


På torsdag är det "kick-off" för mina nya arbetsuppgifter. Då ska jag förhoppningsvis få reda på vad det är jag förväntas göra...

Ovido - Quiz & Flashcards